Vijesti
-
1.11.2012.
Info 2012
Domino grupa će i ove godine nastupiti na sajmu informacijskih tehnologija Info, 15.-17.11.2012., na Zagrebačkom velesajmu.
Nastup je zamišljen kao koncept zajedničkog ureda članova udruge CISEx, a nazvali smo ga Prva hrvatska otvorena tvornica softvera (Software Factory by CISEx).
U sklopu sajma bit će organizirani B2B susreti, stručni skupovi i radionice, kao i tematska predavanja.
|
15.11.2011.
Posebno priznanje za nastup na sajmu Info Restart
Domino grupa je uspješno sudjelovala na sajmu informacijskih tehnologija Info Restart, 09.-12.11., gdje je zajedno s ostalim članovima CISEx-a dobila posebno priznanje za najbolji ukupni nastup.
|
13.11.2011.
Prilog u emisiji e-Hrvatska o suradnji Domino grupe, Udruge CISEx i Udruge CRANE
U emisiji e-Hrvatska, 13.11.2011. godine na HTV2, emitiran je prilog o suradnji Domino grupe, Udruge Hrvatskih nezavisnih izvoznika softvera CISEx i Hrvatske udruge poslovnih anđela CRANE na projektu "Trowi: Učionica budućnosti".
Prilog možete pogledati na youtube.com.
|
1.11.2011.
Analize i BI
Od 04.11.2011. godine u prodaji će se naći modul Analize i BI (Business Intelligence), koji daje dodatnu snagu i pomoć pri kontroli i planiranju poslovanja, te donošenju odluka.
|
1.2.2011.
Evidencija radnog vremena
Od 14.02.2011. godine u prodaji će se naći modul Evidencija radnog vremena, koji je u skladu s Pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o porezu na dohodak.
|
28.9.2008.
Carinsko skladište (tip D)
Od 01.11.2008. u prodaji će se naći modul Carinsko skladište (tip D) s odobrenjem carinske uprave.
|
|
Karakteristike
Domino IS je hrvatski proizvod izrađen korištenjem najnovijih Microsoft tehnologija i naprednih alata za poslovnu analitiku i izvještavanje.
Sustav je razvijen kao cjelovito rješenje za evidenciju, kontrolu i upravljanje poslovanjem, a zahvaljujući modularnosti i fleksibilnosti, jednako je primjenjiv u malim, srednjim i velikim tvrtkama, kao i u obrtima, udrugama i neprofitnim organizacijama.
✅ Domino IS nudi velike mogućnosti na svim razinama korištenja, u cilju povećanja poslovne efikasnosti i organiziranosti, te optimizacije iskorištavanja podataka, informacija i vremena.
✅ Koncepcija sustava i pregledno korisničko sučelje omogućavaju jednostavno, fleksibilno i kreativno korištenje, čime se pomiču granice i daje nova i kvalitetnija dimenzija poslovanju.
✅ Sustav podržava sve dostupne telekomunikacijske tehnologije čime je osiguran nesmetan pristup podacima s bilo koje lokacije i u bilo kojem trenutku, kao i međusobna povezanost dislociranih dijelova tvrtke i njezina okruženja.
✅ Vodeća Microsoft SQL baza podataka i client-server arhitektura osiguravaju nesmetan i pouzdan rad, dok je sigurnost podataka dodatno zajamčena integriranim sustavom za ograničenje pristupa određenim opcijama i mogućnostima.
✅ Integriran Domino BI Dashboard daje dodatnu snagu i pomoć pri kontroli i planiranju poslovanja, te donošenju odluka.
✅ Moduli su integrirani u cjeloviti sustav, ali se mogu koristiti i samostalno. Način licenciranja olakšava implementaciju u skladu s organizacijskim potrebama korisnika, a povezanost i automatski prijenosi omogućavaju da se evidencija složenih poslovnih promjena i procesa obavlja jednim unosom.
✅ Sustav ne postavlja ograničenja u pogledu broja korisnika, organizacijskih jedinica, poslovnih godina i količine evidentiranih poslovnih promjena i podataka.
✅ Prikaz podataka je tabelarni, što omogućava korisnicima slobodu u kreiranju pogleda na podatke korištenjem naprednih funkcija sortiranja, filtriranja i grupiranja. Tako strukturirane podatke moguće je vrlo jednostavno eksportirati u Excel.
✅ Izvještaje i dokumente moguće je, prema trenutnim potrebama, vizualno urediti, ispisati, poslati e-mailom (Outlook) ili jednostavno spremiti u nekom od najčešće korištenih oblika (PDF, Word, Excel, HTML, XML, CSV).
✅ Propisani financijski i statistički izvještaji, razni obrasci, kao i korištenje e-usluga (internet bankarstvo, ePorezna, eFina) dostupni su direktno iz Domino IS-a.
✅ Podrška korisnicima osigurana je telefonom, e-mailom ili udaljenim pristupom (TeamViewer), a sam postupak nadogradnje je u potpunosti automatiziran.
Stalni razvoj i unaprijeđenje Domino IS-a, u skladu s potrebama i zahtjevima tehnologije, struke i propisa, osigurava korisnicima učinkovito i bezbrižno korištenje ovog vrhunskog alata u svom poslovanju.
Redovite nadogradnje osiguravaju potpunu usklađenost sa zakonskim propisima i tehnološkim novostima, čime je zajamčena dugoročna održivost sustava.
|